söndag 26 juli 2009

Hemsida om löpning blir blogg om löpning med extra allt!

Här här då min blogg. Det här med att blogga är ju som på modet, och man vill ju hänga med. Vissa kan tycka det är lite fånigt att blogga om man inte har något speciellt att förmedla. Eftersom jag ser denna blogg som ett alternativ till den hemsida jag tidigare haft så ska jag försöka förmedla mitt liv så intressant som möjligt.

Det jag tyckte med hemsidan var att jag inte bara ville koncentrera mitt berättande till enbart löpning. Då jag dessutom känner en liten motivationsbrist och träning blir därefter blir mitt samvete bara tyngre då jag inte kan dela med mig av den satsning jag gör på löpning.
Jag är och förblir en löpare, och tror fortfarande att jag har mina bästa tider framför mig.

Men genom denna blogg ger den mig utrymme att dela med mig av alla andra intressen jag också har. Kommer exempelvis skriva en hel del om hund och jakt eftersom min korthåriga vorsteh Krut står inför sin första jaktsäsong, och man kan även säga att det blir min första också.

På återseende och jag hoppas de få trogna besökare jag hade på hemsidan följer med mig hit!

Inga kommentarer: