fredag 26 februari 2010

jajaja

Som vanligt duggar inläggen tätt, men kan inte påstå att jag har så gott om läsare att det är för eran skull jag skriver. Utan tycker det mest är kul att på något sätt dokumentera sitt dagliga liv officiellt.

Annars så har dagen varit rätt lugn, inga extrema utsvävningar i någon speciellt vindriktning. Blev en tur på skidor med Peter och Tobbe (hör och häpna). Biffen har skaffat skidor :-)

Ego som jag är ibland googlade jag mitt eget namn, och långt ner på listan hittade jag detta i någons blogg:

"Det var extra rörigt i starten denna gång, även nu väldigt många ivriga skolungdomar. Roligt! Jag hade ögonen lite på Pär Wikberg (som tydligen ska iväg och tävla på Terräng-SM till helgen). När starten väl gick fick jag för några ögonblick koncentrera mig på var alla ungdomarna var så att vi inte skulle springa på varandra. När jag sedan tittade efter Pär igen så var han --- borta! Snacka om snabb!" .
-utdrag från blogginlägget

Lite kul även om det var längesen...

Formen är just nu, hmm, på G. Har inte tränat så mkt löpning senaste veckan/orna pga ögonlaserbehandling. Skidformen är dock ganska OK.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jobbigt att vara flitig läsare av en blogg som ALDRIG uppdateras. Vill ju höra news om när bandet kommer att släppa första singel eller ha första spelningen. Jag är ju trots allt den första groupie och sätter stort värde i att vara så efterhängsen som möjligt