tisdag 1 september 2009

Moosehunt

Glada nyheter om mig och min jaktsituation.
Har fått klart med ett arrende idag enbart 1,5 mil från stan, det som jag tidigare berättade om. Men den glada överraskningen är att jag dessutom numer ingår i Forstkåges jaktlag vilket i sin tur öppnar möjligheter för älgjakt. Även om jag nu inte känner för att prioritera älgjakt så är det kul att ha möjligheten till det inom behörigt avstånd från stan. Ska bara få tag i en gubbe som håller i jaktkorten, sen så är det bara att DÖDA!!!

Det är mycket jaktsnack, och jag ägnar mina inlägg åt det som är mest aktuellt i mitt liv för tillfället. Samtidigt är min träning också ständigt aktuell.
Blev lite dålig träning förra veckan. Nu är det 4 veckor till Lidingö och jag ska se till att denna och nästa och eventuellt även nästnästa vecka blir hårda träningsveckor. Intervaller väntar i eftermiddag, ska nog grunda med 10x30s backe sen 5x3min. Blir nog ett bra pass.

Inga kommentarer: