fredag 21 augusti 2009

Morgonpass

Var längesen nu men imorse tog jag mig faktiskt ut på ett härligt morgonpass. Hade nästan glömt hur härligt det är att starta dagen i ottan med ett träningspass. Samtidigt hade jag också glömt att träna på morgonen före frukost är en vanesak. Är man ovan med detta blir man rätt knäckt av 14 km löpning. Efter ett tag brukar det gå riktigt bra, men med tanke på att jag inte gjort det på ett tag kanske det blev lite för långt och hårt då det innefattade en del jobbiga backlöpningar där jag inte ville dra ner farten så mycket som pulsen tyckte :-)

Längtar till imorgon då det är tävling, 7km Röbäckskneg. Ser framemot tävling dels då det kändes bra den senaste tävlingen och dels för att jag klantade mig och missade tävlingen i onsdags. Har fortfarande inga större förhoppningar om att jag ska få vingar och flyga fram utan ska försöka bara få en bra känsla. Vill få en positiv upplevelse helt enkelt! Kanske man får se en "gammal" skidlegendar personifierad som Per Elofsson!

Inga kommentarer: