torsdag 13 augusti 2009

Schöttfärschåsch

Vad har hänt med mitt vänstra öga kan man fråga sig. Ser ut som det ska explodera när som helst, alldeles rödsprängt som det är. Nu har jag ändå varit duktig med linserna ett bra tag och tvättat upp dem ofta. Samtidigt ska man ju kunna ha dem över natten några dagar utan att det ska göra nått. Hmm...

Men känner mig piggare idag iaf så det blir nog intervaller. Synd att Peter & Peter skulle träna så tidigt. Är alltid trevligare med sällskap, och lite speciellt när Peter Ljungholm blivit sugen på att göra comeback i intervallspåren. Sen kan man bara hoppas på att den gamle storlöparen får upp nosen för tävlingsbanan igen. Löpningen i Västerbotten behöver en tuff gammal farbror som styr upp läget... :-)
För mig blir det nog 1000ingar i terrängen. Ska pröva Anderstorps spår tänkte jag, fint och kuperat. Nu när jag har min Forerunner kan jag ju köra 1000ingar var som helst.
Har jag kanske inte sagt det, jo jag har en Garmin Forerunner 405 med GPS. Kan aldrig fuska med den!

Nu dock väntar Copp på att jag ska spendera pengar där för det vankas köttfärssås å bagetti hemma hos oss. Alla är välkomna men skynda, det är snart slut för min söttfärsschås ären goaste...

Inga kommentarer: